Körhelgen i Valkeala

Kören sjöng för mig i bussen. Fick ett rosa paket av vännerna. :) Ansa och Aami hade röda naglar.

  

Hade mycket sångövningar hela lördagen, men det gick ovanligt lätt och bra. Blev en ny uppdelning av sopran 1 och 2. Förr har vi varit många i sopran 1 och nu skulle vi endast förbli 5. Jag kvalificerade tydligen. Kvällsprogram hölls av Becka och Aami. :D Å min "roomie" va Susanna.

Fick ändå hinna lite uppleva den otroligt friska luften och vackra naturen där. Men jag vill ha mer av den. Mest satt vi ju inne.
        

Skönt å roligt var det. Fint väder, som jag hade bett om. Korvgrillning och diskussioner. Vill tillbaka! :) Kolla www.mickelsson.net för mer fina bilder.
Sofia
2008-10-01 @ 13:33:09
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Vilka härligt röda löv!!

Nicolina
2008-10-02 @ 22:12:31

GRATTIS VÄNNEN! tänk de 21 år..ojoj vad tiden går!!

Vi ses ju nästan snart! Jobba vidare med allt vad du gör! Älska Gud och älska människor! DET är LIVET!

KraM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0