Färgbeslut

By the way..sovrummet i den nya lägenheten är nu ljusblått. Tycker ni vi borde måla det vitt (vi har möjlighet till det) eller kanske det rentav sku vara kul att ha en annan färg på väggen för lite omväxling? Ljusblått begränsar ju lite om man vill variera färger och dekoration, men hittade denna kudde som kunde matcha väggen..
Sofia
2012-03-31 @ 20:11:05
URL: http://sofiaventus.wordpress.com

Ljusblått tror jag att man tröttnar på ganska fort...



Jag skulle måla i tre av väggarna i en bruten vit färg (alltså inte kritvit) och väggen som sängen ska stå mot i en lite mörkare nyans, antingen mot beige eller grått. (bara aningen mörkare så att man ser skillnaden, men inte så att det blir mörkt.



Matilda
2012-04-01 @ 08:27:52

mm..först tänkte jag..oj, vi måst måla om..sen tänkte jag..nå varför int, kanske det kan bli helt okej med ljusblått också..men som du säger: Risk finns att man tröttnar rätt fort..



Mm..så hade vi också fundera ifall vi får måla så..en fondvägg sku nog vara nice!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0