Shine baby, Shine!

 
Så en del av min praktik här är SHINE. Ett program där man lär ut "value, strength and purpose" till unga tjejer och kvinnor. Så glad att få vara en del av det och lära mig hur det går till.
 
Här är de flesta tjejer som är med i teamet för SHINEgirls.
 
 
The picture is not mine, so no credit for that!
 
Lotta
2014-05-25 @ 11:13:47

Hej kära du!!
Så kul att läsa din fina blogg! Love it! Å så glad att ni verkar trivas så bra :)) å att du får va med om Shine - de fantastiskt å såå viktigt! Minns att de var nåt av de jag sku ha vilja "lära mig" och "lära mig att lära ut" men hann ju inte med allt! Du får göra de nu istället :)
Puss å kram - vi älskar er och saknar er!
Ta hand om varandra, njut av livet och var såå välsignade!!

Svar: Tack Lotta!
Jo, det e intressant och jag e tacksam att det är en del av min praktik här. :) Vi saknar er också även om vi har det bra här! Speciellt denna tid på året får man lite extra saknad hemåt. ;) Tack desamma! Kram <3
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0