GOD JUL

Det har varit lite paus här på bloggen nu en tid. Har inte riktigt prioriterat att sätta tid på det, även om jag har mycket jag gärna skulle skriva om och visa bilder från. Det tar bara så länge att ladda upp alla bilder. Jag har dock hur många fina foton som helst härifrån Sydney och jag hoppas jag kan dela en liten del av dem förrän årets slut.
 
Vi har det bra i.a.f.! Känns konstigt förstås att fira jul såhär, långt borta från familj och vinterkyla. Men inte kan vi heller klaga på att få vara här just nu. Vi njuter av sommaren och alla fina vyer. Julfeelis är det nog inte helt, men vi har pyntat lite smått i vår lägenhet, haft en paket-adventskalender gjord av vår flatmate, varit på två hemma julfester och handlat svensk julglögg, must och pepparkaksdeg på IKEA. Jag har även bakat bl.a. supergod fudge. Imorgon skall vi vara med och sjunga i en ensemble på Hillsongs julmöte här i stan och på juldagen (den egentliga stora dagen här) skall vi också besöka julkyrkan och sedan är vi bjudna på julmiddag.
 
Med dessa bilder önskar jag er en riktigt GOD JUL!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0