November

November kom och gick. Sista månaden i skolan för året med alla slutliga deadlines. Månaden slutade med vår stora festliga GRAD ball fest, som var helt otrolig! November i sig var en lite tyngre månad då jag blev sjuk av ett virus och låg hemma typ en vecka och efter det hade ont i nacken igen, som ger en massa övriga odrägliga symptom. Men slutet av månaden blev mycket bättre och avslutningen på skolan skedde med humöret i topp. De sista dagarna i skolan kallades "Encounter" och var så upplyftande! Så bra dagar!
 
Här kommer ett litet urplock från novembers händelser:
 
Denna termin kom jag igång med att börja gå till gymmet! Efter att jag inhandlat nya sportkläder steg motivationen enormt. Och i november bytte jag ut mina gamla slitna söndriga gymskor till ett par färgsprakande skor. Färg är det som gäller här. Ju mer skrikande, ju bättre. ;)
 
 
Vi firade Ashlee som fyllde år med en rolig och mysig kväll;
hälsosam mat och spabehandling med naturprodukter.
 
 
Vi avslutade SHINE (mitt prakticum) med festligheter för kvinnorna som deltagit i kursen.
 
 
I vår avslutningslektion med vår "tutorialgrupp" hade vi grillning i en park och alla skulle ge ett award till en person. Detta blev mitt "Award". :)
 
 
Grad ball med trerätters på det vackra feststället "Le Montage". 
Petter spelade saxofon och gjorde det galant! Och jag gjorde entré i skyhöga guldskor! ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0